Garantie

GARANTIE

Algemeen

Met uitzondering van de hieronder genoemde uitzonderingen krijgt u op alle producten garantie (de garantietermijn kan per product verschillen). Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit.


Startersets

Startersets hebben een garantietermijn van 2 maanden op de batterij en een DOA garantie ('Death On Arrival' ) op de clearomizer en coil. 


Batterijen

Batterijen hebben een garantietermijn van 2 maanden. Indien de batterij niet meer werkt, kan deze retour worden gestuurd en wordt deze kosteloos vervangen. Bij normaal gebruik kunt u de batterijen meer dan 300 maal opladen. Afname van capaciteit gedurende de levensduur van een batterij is normaal en valt niet onder de garantie. Na 300 maal opladen gaat een batterij niet direct defect, echter kan de capaciteit van de batterij wel snel afnemen.


Atomizers, coils en clearomizers

Atomizers, clearomizers, coils of verstuivers worden werkend geleverd. Indien dit bij ontvangst niet het geval blijkt, kunnen deze retour worden gestuurd en worden deze kosteloos vervangen. Dit noemen we DOA garantie ('Death On Arrival"). De levensduur van een atomizer of coil is verschillend.


E-liquids

Mocht u van mening zijn dat een e-liquid niet aan de normen voldoet dan kunnen we deze onder garantie vervangen. Kleurverschil van e-liquid kan optreden en is een normaal verschijnsel. Dit is dus geen reden om een beroep te kunnen doen op garantie. Ook indien u de smaak van een e-liquid niet lekker vind geldt geen garantie. We adviseren u dan om deze met iemand anders te ruilen, smaken verschillen nu eenmaal.

Om hygiënische -en veiligheidsredenen is het niet mogelijk een (geopende) e-liquid te ruilen. Is het flesje voorzien van een verzegeling en is deze niet verbroken dan kunt u uiteraard wel gebruik maken van uw herroepingsrecht. U kunt deze retour sturen naar E-liquid Storage Nederland B.V. Na ontvangst van de e-liquids in goede staat zullen we het aankoopbedrag minus de evt. toegepaste kortingen bij de betreffende order aan u retourneren.



Retourrecht / herroepingsrecht
Alleen ongeopende/ongebruikte producten kunnen in originele staat worden geretourneerd.  Lees hier alles over herroepingsrecht


Een verkeerd geleverd product

Hebben we per ongeluk het verkeerde product aan u geleverd? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. We zullen er dan voor zorgen dat u alsnog het juiste product ontvangt.


Een klacht?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar r.laurier@e-liquidstorage.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.